...

wizerunek i strona

NAMA SUSHI BAR & LOUNGE

kluczowe elementy

PEŁNA GAMA MATERIAŁÓW FIRMOWYCH, STRONA WWW z ELEMENTEM karty menu, GRAFIKI SPOŁECZNOŚCIOWE

kluczowe elementy

PEŁNA GAMA MATERIAŁÓW FIRMOWYCH     STRONA WWW z ELEMENTEM karty menu     GRAFIKI SPOŁECZNOŚCIOWE

kaligraficzna, nowoczesna, bogata.

oprawa graficzna sushi baru usytuowanego w warszawskim Wilanowie to połączenie nowoczesnego minimalizmu z kaligraficzną tradycją Japonii. Dominująca czerń nadaje wizerunkowi elegancji, a elementy złota podkreślają bogactwo smaku i doznań.  Dla Nama Sushi powstał znak, karta menu, ulotka dowozowa, strona www oraz oprawa graficzna mediów społecznościowych.

nowoczesny minimalizm w połączeniu z kaligraficzną tradycją

Kiedy przejrzysz kartę menu Nama Sushi, od razu zauważysz, że podawane potrawy to nowoczesne spojrzenie na tradycję. Wyjątkowe połączenia smaków są bogate w doznania, ale minimalistyczne w formie. Dlatego tworząc znak Nama Sushi Bar & Lounge, postawiłyśmy na minimalizm koloru z dodatkiem nieregularnych, odciśniętych przez drzeworyt linii i kaligraficzną wersją nazwy. Efekt? Nowoczesne logo, które nawiązuje do najlepszych, japońskich tradycji.

 mówią 

Kiedy spotkaliśmy się z Karlą i Anią, kończyliśmy urządzenie lokalu, w którym dzisiaj mieści się nasza restauracja NAMA Sushi Bar & Lounge. Mieliśmy nazwę i pomysł na logo z rybą koi, ale brakowało nam całej oprawy graficznej. Dziewczyny zaprojektowały komplet materiałów, dzięki czemu nasza marka uzyskała niepowtarzalny charakter. Całość utrzymana jest w jednym, spójnym stylu i dała nam bardzo solidną podstawę do budowania rozpoznawalności naszej marki.
MICHAŁ SZEWC
współwłaściciel Nama Sushi

elegancka karta menu w głębokiej czerni i dopasowane ulotki z menu dowozowym

Projektowanie karty menu dla Nama Sushi to była czysta przyjemność. Smakowity materiał zdjęciowy zestawiłyśmy z głęboką czernią, która wydobywa bogactwo koloru serwowanych potraw. Dzięki temu klienci nie mogą oprzeć się pokusie! Satynowe wykończenie karty menu z połyskującym logo na okładce dodaje elegancji i podkreśla minimalistyczne podejście do wizerunku marki.
Dopasowana ulotka dowozowa pozwala Nama Sushi budować rozpoznawalność marki i pozyskiwać klientów również poza bezpośrednim sąsiedztwem. Powtarzające się konsekwentnie czcionki, kolory i formy graficzne sprawiły, że Nama Sushi stało się miejscem dobrze znanym wszystkim sushi-maniakom.
 

minimalistyczna strona www ze smakowitym menu

Sercem restauracji są serwowane w niej potrawy. Stałe pozycje są uwielbiane przez klientów, ale to nowości rozgrzewają kubki smakowe do granic. Dlatego tak ważnym elementem strony www Nama Sushi jest bardzo łatwa i intuicyjna edycja karty menu: w kilku kliknięciach właściciele baru mogą dodać smakowite zdjęcie, nazwę, opis i cenę potrawy, a także przypisać ją do wybranej kategorii. Goście składający zamówienie telefonicznie, nie mają żadnych wątpliwości, co do aktualnego menu, a dzięki stale widocznym danym kontaktowym, łatwo łapią za telefon.
DOTKNIJ, ABY PRZEWINĄĆ

strona www funkcjonalna na mobile

Strona Nama Sushi jest w pełni responsywna: prezentuje się świetnie na smartfonach i tabletach oraz na ekranie dowolnego komputera, a właściciele Nama Sushi nie muszą martwić się o czytelność najważniejszych informacji. Wyeksponowane czytelnie menu zachęca do składania zamówienia, a dobrze widoczny kontakt sprawia, że klienci chętnie piszą lub dzwonią.

oprawa graficzna Facebooka i spójny projekt voucherów

Zadowoleni Goście często odwiedzają profil Nama Sushi na Facebooku, gdzie dzielą się świetnymi opiniami. Również Ci, którzy mają ochotę na sushi, nierzadko sprawdzają restaurację na Facebooku. Stąd oczywisty krok: wykreowanie spójnej, eleganckiej szaty graficznej profilu i konsekwentna komunikacja nie tylko nowości pojawiających się w Nama Sushi, ale także ciekawostek związanych z tradycją japońskiej kuchni.
W stylu grafik Facebooka zaprojektowałyśmy także vouchery zniżkowe, zachęcające nowych klientów do wizyty w restauracji.
 

masz smaka na nowy wizerunek Twojej restauracji lub baru?